اسکای هوک
حالت کنترل اسکای هوک بر روی تنظیمات ضربه گیر با هدف به حداقل رساندن حرکات عمودی، بهبود بخشیدن عایق بندی قسمت سرنشین و تضمین راحتی بینه فعال میگردد.
موانع مجزا
اطلاعات سنسورهای دو چرخ جلو برای تشخیص وجود مانع، تنظیم ضربه گیرها، حداقلی نمودنِ ضد ضربه و به حداکثر رساندن چسبندگی مورد نظارت قرار میگیرند.
حرکات عمودی و طولی
حرکات بدنه کنترل میشود، چرخش و استقرار تا حد ممکن محدود میشود، بنابراین حساسیت فرمان گیری، تسلط بر جاده، ثبات و کنترل بالاتر میرود.
سختی جاده (سطح نامنظم جاده)
اطلاعات سنسورهای روی چرخهای جلو جهت تشخیص ناهمواری سطح جاده، تنظیم ضربه گیرها و بهبود بخشیدن راحتی و تسلط بر جاده پردازش میگردد.
تعامل با ای بی اس، اِی اس آر و وی دی سی
سیستم مذکور اطلاعاتش را با داده های اضافی از ای بی اس، اِی اس آر و وی دی سی تکمیل میکند تا عملکرد ضربه گیر بهبود یابد و حداکثر راحتی و ایمنی ضمانت گردد.
دستگاه آلفا دی ان ای
تعلیق داینامیک بطور موثر با آلفا استراتژی های کنترل دستگاه آلفا رومئو دی ان ای ارتباط دارد تا نکات زیر تضمین گردند:
- مدیریت اسپورت تر (داینامیک)
- راحتی بیشتر (معمولی)
- ایمنی بیشتر (تمام آب و هواها)